duminică, 15 noiembrie 2009

De ce acest blog?

Am mai scris cu alte ocazii, si imi face placere sa-mi exprim pararea. Cui nu-i place? Totusi, pana la urma, am cunoscut destule persoane care vorbesc admirabil de frumos, dar nu le face placere sa scrie despre ceva sau sa povesteasca in mai multe cuvinte. Am intalnit insa si persoane, care scriu atat de frumos, au atat de mult farmec, si in realitatea de zi cu zi, sunt oameni cat se poate de normali. Imi amintesc ca inainte sa intalnesc una din acele persoane, care avea atat de mult talent, incat ar fi trebuit sa fi scris in presa, aveam oarecare emotii. Cum va fi? Ce ne va povesti? Oare va avea tot atat de mult farmec?
Nu raspund acum, decat daca voi fi intrebat.

Bine, am mai scris si eu prin alte parti, imi mai dau si eu cu parerea. Dar pana la urma, cum de m-am decis?
Inainte sa raspund, spun ca niste prieteni vazand ca scriu interesant in opinia lor, m-au intrebat cand voi deschide un blog? Am zambit si am spus... cine o sa citeasca ce scriu eu?!? E o pierdere de timp, nu neaparat pentru cei care citesc, ci nu e putin lucru sa-l intretii.
Ati participat intr-o discutie pe forum. V-ati fi imaginat ce acaparant poate fi? Ce dependenta da? Dar de ce? Pentru ca iti pasa de imaginea ta. Iti pasa ce spun altii. Sigur, mie imi placea sa am pareri mai non-conformiste, care automat atrageau si reactii. Reactii de inertie as spune.

Asadar, azi am intrat pe price.ro. Cautam sa vad cat costa un Microsoft Office. Dar de ce? De ce ma intereseaza? De curiozitate.
Acum 3 saptamani am vazut la Media Galaxy, pachetul software: Microsoft Office 2007 Home and Student Edition, adica versiune ce poate fi folosit doar pentru uz personal, la fel dealtfel ca multe alte programe. Mi se pare corect, nu? Daca faci bani, te ajuti de acel software la care au muncit ani de zile, zeci, poate sute de programatori, e firesc sa platesti! Iar daca e opera unui singur programator, cu atat mai mult!
Eu utilizez cu succes OpenOffice (http://www.openoffice.org/), ce mi se pare "fair enough". Dar cum utilizez Microsoft OneNote (l-am primit gratuit acum cativa ani odata cu laptopul), si in timp am constatat cat poate fi de util, am descoperit ca acea editie Home, Microsoft Office 2007, avea Word, Excel, PowerPoint si OneNote! La ce pret? La 200 de lei.
Foarte convenabil. In mod normal, o editie completa, inclusiv Outlook ajunge la 1000 de lei Non-OEM. Dar stai. Ca nu e tot. Aceast pachet imi ofera 3 licente! Cum adica? Da... Ai auzit bine. Pot sa instalez legal pe 3 calculatoare acasa acest pachet Office. Si ba mai pot sa-l mut si pe alt calculator, dar nu asa una-doua. Am voie sa-l mut de pe un calculator pe altul, dar nu mai repede de un interval minim de o luna de zile. Super.
Deci sunt foarte multumit ca laptopul meu IBM are acum Office, si ca am inceput sa folosesc OneNote-ul 2007 si pe acest laptop. Pe Toshiba am OneNote 2003, si exista mici incompatibilitati, dar neimportante.

Bun. Si gata, am terminat.
Cautand pe price.ro, vad link. Voteaza un presedinte. Ce e asta? Am intrat, vad ca pot sa dau UP sau DOWN, pe un candidat. Bun. Ieri a fost confruntarea dintre Basescu si Antonescu. Sunt incarcat cu putina politica, in special ma deranjeaza ipocrizia si manipularea.

Bine. Am decis sa imi dau dau parerea. Deci down pe Basescu. Uite, ca e rubrica unde pot sa scriu si cateva randuri. Si m-am luat cu scrisul! Dau SEND, apare fereastra de preview; click pe butonul Trimite.
Cand colo.. eroare. Nu trimite. Mai incerc. Am salavat cu CTRL-A, CTRL-C, ca sa nu am surprize, deh... obisnuinta. M-am ars de mai multe ori. Reincerc asadar. Nu se poate.
Ulterior, am reincercat iar sa postez mesajul. Nu imi da voie. Uf

Asa ca m-am decis asa "subit si dintr-o data", azi duminica, in pat stand la laptop, sa imi fac un blog. Pana la urma am gasit si un nume care imi place. Nu stiu cum se intretine, dar pana acum, e pe placul meu. Bine origanizat si usor de utilizat.

Deci asa m-am decis sa incep acest blog.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu